czwartek, 6 lutego 2014

Calcium Pantothenicum Jelfa na porost wlosow


Ostatnio byłam u fryzjera, żeby podciąć moje marne,mysie końcówki. Tym razem nie powiem złego słowa, ponieważ fryzjer wiedział ile to jest 2-3cm. Moje włosy wyglądają teraz na gęste i zdrowe. Jednak są odrobinę.. za krótkie. Dużo czytałam w internecie na temat różnych preparatów, tabletek na porost włosów. Zdecydowałam się na początek na najtańsze rozwiązanie. - w końcu od czegoś trzeba zacząć,a po co wydawać pieniądze na drogie preparaty, skoro czasami najprostsze rozwiązania są najlepsze. Calcium Pantothenicum Jelfa – tak brzmi pełna nazwa, zapewne dobrze Wam znanego specyfiku.



Chcesz dowiedzieć się więcej ? 


ZAPRASZAM NA 



<--- kliknij i przekieruje Cię do strony z postem






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz